Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Відповідно до законодавства України, покупець має право звернутися з вимогою щодо обміну товару належної якості на аналогічний (іншого розміру, кольору, форми) протягом 14 днів (не враховуючи дня придбання) або повернути його і отримати повну вартість. Необхідні умови для такого обміну або повернення: товар не повинен бути використаний, його товарний вигляд має бути збережений, а також мають бути наявні всі комплектуючі, фірмова упаковка і чек. Політика обміну/повернення товару неналежної якості Відповідно до статті 8 Закону України "Про захист прав споживача", у випадку виявлення дефектів протягом 14 днів (або протягом гарантійного періоду), споживач має право вимагати наступного: відсоткового зниження ціни; безкоштовного усунення дефектів; відшкодування витрат на усунення дефекту; заміни на такий же товар або аналогічний; повернення товару та компенсації оплаченої за нього суми. Вимоги щодо усунення дефектів або заміни товару повинні бути задоволені протягом 14 днів з моменту їхнього пред'явлення або за домовленістю сторін. У випадку відсутності товару - у двомісячний строк з моменту подання заяви. Порядок повернення товару 1) Клієнт дзвонить за будь-яким вказаним на сайті номером телефону та зв'язується з менеджером магазину після чого озвучує номер замовлення та проблему пов’язану з товаром, а також повідомити менеджеру номер декларації. 2) Здійснюється доставка товару, що повертається до магазину. 3) Після отримання товар оцінюється сервіс менеджером і виноситься рішення про повернення / обмін. Терміни та умови повернення коштів Постачальник зобов'язується прийняти повернений товар від споживача не пізніше, ніж через 2 дні з моменту повідомлення про його відправлення. Представити оцінку та висновок щодо товару, який підлягає гарантійному обслуговуванню, не пізніше, ніж за 10 днів з моменту виявлення дефекту. Провести списання або обмін товару за взаємною згодою не пізніше, ніж протягом 7 днів з моменту отримання сервісного висновку. Транспортні витрати У разі повернення товару належної якості транспортування здійснюється за рахунок покупця, неналежної якості - за рахунок продавця. Гарантійні умови для товарів, що придбані в інтернет-магазині dts.in.ua Кожен придбаний у нас товар супроводжується гарантією, що підтверджує наш обов'язок щодо відсутності заводських дефектів. Крім того, ми дотримуємося положень Закону України «Про захист прав споживачів», який був прийнятий 13 січня 2006 року.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.